En vit, mysig klädkammare!

2013-05-30 07:20:00
Bloglovin
Mobilinlägg.
Jag kikar fortfarande, av någon anledning (trots att min egen är precis i slutklämmen för att bli färdig) runt efter bilder på klädförvaringar. Fann den här bilden och kände att den verkligen var något i min smak! Det finns så mycket olika saker man kan göra, förhållandevis få rum i hemmet, tyvärr! Det är ju helt klart det absolut svåraste med renovering! - att välja ut bara ett golv, en variant av lister, någon färg... det finns ju så mycket snyggt!På grund av mycket jobb (=bortrest) för min del det senaste så har bloggen återigen blivit lidande.
Men mina planer är att börja med vardagsrum och hall nu när jag kommer hem och är ledig i 10 dagar... jag har en precis idé i huvudet om hur jag vill ha det. Slutresultatet brukar dock se ganska annorlunda ut då jag alltid får nya idéer under tiden! ...vill ni så är ni hjärtligt välkomna att dela med er av era egna vardagsrum/hallar! Maila i så fall bilderna till: [email protected]
Ha en härlig dag! / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!