Godis för hemmet!

2013-03-14 08:22:00
Bloglovin
 
Klicka på bilden för att komma direkt till Lundberg's hemsida!
 

Hos Lundbergs hittar man allt man behöver för att piffa upp hemmets detaljer! De har allt ifrån öppna spisar till fönsterbrädor!
...anledningen till att jag hamnade inne på deras sida är att jag från början letade efter takbjälkar. Vidare anledning till att jag sparade ner deras hemsideadress är för att jag mer än fastnade för deras fin-fina tak- och golvlister, deras takrosetter och deras dekorklossar! Mängder av olika alternativ och varianter finner du på deras hemsida! Gå in och ta en kik! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!