Finfin trappa!

2013-01-22 08:14:33
Bloglovin

Nu har jag vart lite dålig med uppdatering här på bloggen ett par dagar... Ber om ursäkt för detta och hoppas att faktumet att jag vart ute till havs på jobb och haft mycket att göra räcker som ursäkt... :)

Nu sitter jag på bussen, en tidig, kall och mörk morgon, som snart ska ta mig hem... Härligt! Jag passar då på att knappa ihop ett litet mobilinlägg ;) Morgonkaffe hanns dessvärre inte med, men jag hoppas på att kunna sova bort de 3,5 kommande timmarna med bussresa från Oslo... Vi får väl se hur det går!

Som plåster på såren för dålig uppdatering bjuder jag på ett fint tips för trappan där hemma! ...det finns ju så otroligt mycket vackra saker man kan göra med en trappa för att pigga upp lite - det här är en av dem!

Ha en riktigt bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!