Soffbord

2013-04-19 09:35:00
Bloglovin
Jag tycker att just soffbord är så himla svårt att få till perfekt... att hitta ett helt optimalt soffbord för hemmet är bland det svåraste... så, därför bestämde jag mig för att snickra ihop ett själv! Jag var och brötade omkring här på gården i vanlig ordning, och så trillade jag över en ljusgrön, jättefin gammal dörr! - "Den här", tänkte jag! - "Den här får bli vårat nya soffbord!". Så jag satte mannen i huset på att bygga ihop en enkel stomme av gamla träpinnar. Så vackert! Jag älskar det!
...visst är det så, att de fynd man bara snubblar över utan att egentligen veta från början vad man ska ha dem till, är de allra bästa! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!