Fick en snilleblixt!

2013-04-09 09:25:19
Bloglovin

Mobilinlägg.

Som vanligt på morgnarna sitter jag och bläddrar i lite olika tidningar till morgonkaffet... Idag får Jeanne d'Arc Living återigen min främsta uppmärksamhet.
Det är faktiskt ett riktigt bra tips, koppla av på morgonen och se om man hittar något mysigt tips att spendera dagen med! :)

Nu blev jag ju bara tvungen att dela med mig av den här bilden!! Titta i fönstret! ....skulle man kanske kunna sätta upp konsoler i hörnen... Ett par riktigt härliga, stora, smides... Mm, det tåls att tänka på! Ut och leta konsoler! ;D

...dessutom rekommenderar jag fullt att börja prenumerera på den här tidningen! Man får bygginstruktioner på olika saker (som det här uppslaget t ex, ser man hur man enkelt kan snickra ihop den enorma bänken som står framför fönstret), recept och mycket mer!

Ha en bra dag i solen!

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!