Fortsatt småfixande...

2012-10-31 21:04:00
Bloglovin
Idag har det varit en riktigt rysig dag. Kallt och regnigt ute. - Vilket passade jättebra för mina planer (vara inomhus). Haha. Ytterligare lite småsaker har kommit på plats här i hemmet. Det börjar sakta men säkert formas till ett hemtrevligt krypin och jag gillar det!
Idag blev hallväggen prydd av min finfina vita spegel vilken fick sällskap av Teddy, en stol och ett par gamla foton på min far som liten. Jag vet inte om stolen får vara en tillfällig sak i hallen, söker nämligen efter en mindre byrå att ha under spegeln istället, men faktumet att den får vara max 38cm djup gör det till en utmaning!
 
Ha en bra kväll! Nu blir det filmmys för min del!
 
Mönster på Nallen kan ni köpa här.
 

Kommentarer
Postat av: Siri

hej hej!

väldigt fin blogg ni har, grymt inspirerande! :) <3

Svar: Hej! Och tack så hemskt mycket :D
Lina Joli

2012-11-02 @ 15:41:33
URL: http://siriclara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!