Lovely!

2012-11-16 08:35:00
Bloglovin
Jag ska helt klart köpa hem sån däringa färg som man kan måla med kalkkritor på. Så man får en möbel och en "Svarta tavlan" i ett. Väggord i all sin ära, visst kan det bli fint. Men ett skåp där man kan byta ut visdomsorden på, eller låta barnen måla något fint på, känns inte det oslagbart? I vilket fall som helst tycker jag att det är en kanonidé! Hur mysigt som helst.
Sådan färg finns dessutom i nästan alla färgbutiker, såvitt jag vet. Kalas!
 
 
Bilden hittade jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!