Butiklanthandeln!

2012-12-06 08:34:00
Bloglovin
 
WOW! Snacka om kärlek vid första ögonkastet?! Jag knappade mig in på en butik (Butik Lanthandeln) och föll direkt. Det är verkligen på pricken helt i min smak och stil. De har verkligen lyckats med färger, möbelval, känsla... allt! Det här är precis vad jag i varje inlägg här på bloggen vill uppnå, allt behöver inte gå i vitt för att vara mysigt, stilsäkert och vackert. Ja, jag är helt i extas. Älskar möblerna!
 
Gillar du också stilen? Klicka här för att komma till våra egna möbler som finns till salu här på Joli.
Eller så kan du klicka här för att komma direkt till vår fyndhörna!
 
Klicka på bilden för att komma direkt till ButikLanthandelns hemsida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!