Kul idé

2012-04-23 09:13:00
Bloglovin
Varför inte pyssla ihop en härlig soffa utav en gammal hederlig pall?! Sånna här träpallar kan man nästan få tag i vart som helst! ...åk till närmaste lager och fråga om de har någon att ge bort och släng upp en massa kuddar och filtar i den! Det blir jättesnyggt! Själv hade jag väldigt gärna haft en ute på verandan - under taket... (eller i den inglasade balkongen)? ...funkar ju såklart att ha den helt inomhus eller ute i trädgården utan tak över, men jag måste nog erkänna att jag är något för tankspridd för att komma ihåg att rusa ut och plocka in kuddar osv om regnet skulle börja ösa... Haha. Mysigt!



Kommentarer
Postat av: Kc

Oj vilken kul idé! Jag älskar nya idéer!

2012-04-24 @ 11:07:28
Postat av: MICHANS [CORNER]

sv: TAAACK! :D



Cool inredning!

2012-04-25 @ 19:33:01
URL: http://michanscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!