Hallförvaring!

2012-04-28 09:08:00
Bloglovin
Nu när jag har börjat fundera på vad man kan göra åt hallen här hemma så försöker jag ju såklart leta runt efter inspiration. Jag och J behöver verkligen någon smart förvaring... så snubblade jag över den här bilden! Helt fantastiskt! Vilken idé! Jag var bara tvungen att dela med mig av den... Skulle inte en sån här hall göra att man får ett stort leende på läpparna varje gång man kommer hem, så säg?! Busenkelt är det att göra med! Allt som behövs är ju ett par hjul att fästa under en/två lådor (alltså 4st till varje låda) och skruvar att skruva upp ett par lådor på väggen - och lådor då såklart! ...eventuellt träfärg med då...

...dags för mig att leta runt efter billiga trälådor!

Klicka här för att komma till Witres hemsida, som har en del möbelhjul man kan beställa! - Inte särskilt dyra heller! Perfekt!



Kommentarer
Postat av: alis

snyggt! gillar pastellfärgerna!

2012-05-04 @ 11:58:32
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!