Wine & Fruit golv

2013-03-16 07:44:00
Bloglovin
 
Nu haglar det in renoverings-tips här på bloggen! ...men det är väl kanske inte så konstigt ändå, när flytten är en dag närmare hela tiden... Jag googlar och googlar, hör mig för, letar och letar, efter fina saker man kan piffa upp hemmet med!
 
Nu har jag sprungit på Höglands golv's hemsida. Detta är ett golv som jag kikat på många gånger om och jag är helt säker på att det är något som så småningom kommer få pryda mitt hem! Golvet heter Wine & Fruit, det är ett laminatgolv (av märket Parador) och finns i färgerna svart, natur och vit. Hos Höglands golv kostar det 299:-/m2, men jag kommer definitivt att leta vidare och se om jag kan hitta något liknande golv till en billigare peng... (Har för mig att jag hört en fågel viska om att ett liknande klick-golv finns väldigt billigt på Coop Forum's hem- och byggavdelning). Jag ska kika runt, återkommer om detta så fort jag kan! ;)
 
Ha en riktigt härlig dag nu!
 
Klicka på bilden för att komma till Höglandets Golv som har Wine&Fruit-golvet i sitt sortiment!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!