Takbjälkar!

2013-03-12 12:02:00
Bloglovin
 
I lägenheten jag bara om en och en halv månad kommer flytta till är det ett högt snetak (min nyinköpta lägenhet är en s.k. ateljévåning) och det är väldigt högt upp till tak - i alla fall i vardagsrummet. Ihop med den öppna spisen som dessutom är fullt fungerande hade det varit så fantastiskt fint med mörka takbjälkar! (Eller hur?!). Men jag vet inte riktigt hur väggarna hade reagerat med bastanta, tunga, gedigna stockar och vill faktiskt inte riktigt prova heller, haha...
 
Men(!!) lösning på mitt problem finns bara ett knapptryck bort! Hos ByggaHemma.se har de fuskbjälkar som är tillverkade i ett material som heter polyuretan, ett frigolitliknande (men lite mer kompakt) material. De ser helt äkta ut, kalas! Har kikat runt och letat lite, såklart, men ByggaHemma's alternativ är helt klart det billigaste alternativet! (Klicka på deras logga längre ner i inlägget för att komma till balkarna).
 
 
Klicka på ByggaHemma-loggan för att komma direkt till talbalkarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!