Jumblets

2013-02-09 04:50:00
Bloglovin
Yes... dålig (igen) på att uppdatera i bloggen... ber om ursäkt.. (igen) och försöker trösta med lite tips... Jag måste dock berätta att jag är lite dålig med uppdatering pga mycket jobb, lägenhetsjakt osv... det tar lite på krafterna, men snart är jag nog på G på riktigt igen!
 
Jag blev häromdagen tipsad om en loppis-sida på nätet via en Facebook-grupp som heter "Gammalt & Nött", det är jag som har skapat gruppen och vi är över 1400 medlemmar redan. Jättekul! Klicka på bilden nedan för att komma till gruppen.. (Och på bilden ovan för att komma till Jumblets)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!