Inte helt vitt

2013-04-01 08:36:00
Bloglovin
 
Och återigen... mycket, mycket vitt, med något som bryter av... så galet fint!
 
...nu börjar min flytt närma sig och jag är i desperat behov av inspiration för varje rum... jag har så många tankar och planer, måste försöka begränsa mig lite... men det är svårt! Det finns ju så oändligt mycket fina inspirationsbilder att man kan bli helt tokig! ...jag vet i alla fall att jag gillar vita väggar och tak, resten får gärna gå i lite färger... en ljus soffa går ju alltid hem då de oftast är ganska stora möbler och kan dra ner ljuskänslan i rummet om den är för mörk... just vit soffa för min del är kanske inte optimalt då jag har problem med att "bete" mig med kaffe, mat och annat. Dessutom har jag ju en liten hund... men en ljus soffa, det ska jag i vart fall absolut ha!
...ett par ljusa möbler och så någotning i en riktigt klar, härlig färg... får se hur det slutar! ;)
 
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!