Idag kommer bli riktigt bra!

2013-04-06 10:54:00
Bloglovin

Mobilinlägg.

Ja, hur lycklig blir man inte när man för första gången kan sitta utomhus istället för inne och avnjuta morgonkaffet, dessutom i sällskap av två nummer av Jeanne d'Arc Living som man tidigare inte haft tiden till att bläddra igenom?! Det, mina vänner, är ju sann lycka!

Jag har nu spenderat omkring två timmar i morgonsolen med lätta bromsar och fågelkvitter. Är våren äntligen på gång nu tro? ...jag håller mina tummar och tår för att det är så i alla fall...
Nu blir det en svängom inne med en liten frukostsmörgås och funderingar om va dagen kommer att erbjuda.

Planen är att - faktiskt - trotsa att det är loppisdag i Frufällan och åka ut till familjens hunddagis och njuta av solen hela dagen! Kanske kan det bli ett och annat skogsäventyr ihop med en hel hop av fyrbenta!

Ha en riktigt härlig dag nu allihop!

/ Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!