Det börjar arta sig!

2012-10-10 10:59:00
Bloglovin
Så då... då var man hemkommen från jobb (i måndags) och igår hade jag en väldigt kär gammal vän på besök... Jag och J hämtade upp henne efter att vi vart på äventyr och hämtat upp ett matsalsbord. Hela dagen hjälpte hon mig att packa upp hemma och när kvällen kom, vi båda var helt slut, kunde jag sätta mig i soffan och kika ut över det nya hemmet som börjar ta riktigt fin form! Det är ju, såklart, massor som behöver pysslas med innan det är som jag vill ha det, tavlor, blommor och annan dekoration har vi inte fått fram riktigt ännu. Men sådan tar sin lilla tid, ingen brådska!
 
Bordet och stolarna fann jag på Blocket.se, underbara Blocket!
 
...egentligen var jag inte alls ute efter ett sånt här möblemang. Planen var ett stort och rustikt (jättegammalt och rejält) bockbord. Till det hade jag tänkt ha 8st olika stolar, typ allmogestolar. Men mitt hjärta J var inte helt med på den linjen så kompromissernas drottning (jag) fann det här istället! Och jag är ändå galet nöjd!

VAD TYCKER NI?
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

jättefint :))

2012-10-10 @ 20:36:14
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: william

fint:D

2012-10-12 @ 08:46:26
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Frida

Fint! :) Min mamma hr likadana köksmöbler. Det enda problemet med dom är att man slår knäna av sig när man ska försöka ta sig ut när man väl satt sig! haha :)
Kanske bara är jag som är osmidig.. hm :D
Ha det bra :)

Svar: Haha oj då! Jaa... jag vet inte, jag har inte stött på samma problem riktigt än i alla fall! ;) Haha. Hoppas nu att du och dina knän får en riktigt bra dag! ;)
Lina Joli

2012-10-18 @ 02:20:33
URL: http://erikssonsfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!