En solig dag

2012-03-21 18:31:40
Bloglovin
Idag fick jag ett riktigt Göra-hemma-ryck! Jag fixade färdigt en hylla jag har skrapat och donat med, jag har städat och plockat undan, jag har diskat och bakat en massa bullar! Finns det något härligare än när det luktar nybakat från en grannes fönster?! Det har det i alla fall gjort från mitt hem idag! Jag hade nämligen varenda fönster i hela lägenheten på vid gavel - det var ju sånt strålande väder! , samtidigt som jag fyllde hela köket med saftiga, hemmagjorda kanelbullar! Mums. Nu blir nog J glad när han kommer hem!

Köpte en helt fantastisk skål och kopp idag när jag var iväg. Egentligen skulle jag bara handla mjölk och jäst till mitt bullbak, ett par porslinsgrejer slank ner i korgen! Bullarna står serverade på vårat lilla köksbord, de flesta nerknödda i min kakburk och en del på mitt alldeles egendesignade kakfat! Yummie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!