Förälskad!

2012-06-07 12:00:00
Bloglovin
Jag måste dela med mig av denna Gobit!

Jag hittade ett skåp på Blocket som jag åkte och tittade på för ett ev köp, då fick jag även syn på denna fantastiska tavla med en helt ljuvlig ram och jag frågade säljaren: är det där nått du skall slänga?, för den stod ihop med en drös av bröte ..Nja sa hon vill du ha nåt? Ja den där tavlan där var ju fin sa jag lite försynt, ja ta du den du får den på köpet, tack sa jag och tog tavlan snabbt under armen, stoppade in den i bilen i tron om att hon redan glömt att jag fått den och låtsades inte vara  allt för lycklig över tavlan men i sjäva verket så var jag ju ÖVERLYCKLIG! Den är helt otroligt vacker... den finaste tavla jag sett tror jag. Jag tittar på den varje dag och tänker oj vilken fin tavla jag har!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!