Mysigt!

2012-04-18 07:45:00
Bloglovin
Jag snubblade precis över ett riktigt mysigt tips med vad man kan göra med barnens teckningar. Brodera dem! ...för ett år sedan, ungefär, fick jag en hel låda full med gamla teckningar som jag gjorde när jag var liten... bland dem fanns målade hundar med något fler ben än vad som brukar anses normalt, blåa klumpar som skulle föreställa familjen och gula streck som föreställde ankor (tur ändå, att mamma hade skrivvit på varje teckning vad allting föreställde). I högen fanns även teckningar på saker man faktiskt kunde urskilja vad alla färgklickar skulle föreställa - kanske med någorlunda livlig fantasi ändå, haha.

Lapptäcken, kuddar, filtar, tavlor
- brodera teckningarna! MYS!



Kommentarer
Postat av: Anne

Vilket mysigt tips. Det måste jag genast testa. Teckningar har man ju gått om så det mönster finns att välja bland :)

2012-04-18 @ 23:09:45
URL: http://annewerner.blogg.se/
Postat av: Liza - TÄVLINGAR

VINN ETT VALFRITT SMYCKE!!!

http://tavlingcompetition.blogg.se

2012-04-19 @ 16:08:33
URL: http://tavlingcompetition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!