Snart, snart färdig!

2013-05-21 04:54:00
Bloglovin
Mobilinlägg. Ja.... bloggappen har krånglat för mig ett par dagar och jag har tyvärr inte fått in något internet för datorn ännu... så fort jag kan blogga från datorn igen så kommet länkar till allt jag inhandlat till klädkammaren komma, det lovar jag!Nu är renoveringen i klädkammaren väldigt nära sitt slut i alla fall. Det som återstår nu är att spika fast golvlister, fixa taklister och dekorationer... en plan är att få upp någon smart förvaring för mina jeans också...För att komma undan så billigt som möjligt fick en hel del fantasi användas till förvaringen;* Den 4 meter långa klädstången är egentligen en kraftig gardinstång från Ikea. Till den skaffade jag rejäla gardinfästen för att inte riskera att mina kläder dröser ner rätt vad det är. * Skor och skärp (även väskor senare) fick hängas upp på Ikea's Finsta - stänger som egentligen är till för köket, köksredskap.* Golv och lister hittade jag på Coop's Byggavdelning. Väggarna fick sig en omgång av råvit och pilasterblå färg!Ha en riktigt härlig dag nu allihop!/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!