Hallelulja!

2013-03-01 08:29:00
Bloglovin
 
Ja... jag kan inte alls släppa det där med att få fixa i ordning en helt egen Walk-in-closet i mitt nästa hem... inte ens för en sekund. Jag har gått och blivit besatt! Haha. Men det gör mig ingenting. Trillade av en händelse dessutom precis in på en sida med adressen www.walkinclosets.se , och visst låter väl det perfekt?! Jag bara måste klicka runt mig där inne nu i minst en timma! Spännande!
 
 
Jag tänker mig; Vitmålat brädgolv, en härligt pampig ljuskrona, en läcker canapé, den rödaste persiska mattan jag kan hitta...
 
IKEA har ett kanonbra förvaringssystem som lämpar sig perfekt för en Walk-in-closet! Man kan pussla ihop sina egna sektioner helt och hållet och dessutom utan att bli ruinerad! Kanon! Klicka här för att komma dit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!