Våran nya skänk

2013-01-09 11:29:48
Bloglovin
Igår vart vi äntligen iväg och hämtade den! En helt galet fin gammal (stor) skänk med tillhörande spegel. Vi har ju en ganska lång vägg ända från hallen och ut i vardagsrummet (som utgör både hallvägg och kortsida på vardagsrummet). Där hade vi vårat (förvisso helt fantastiska) stora svarta skåp nyss, men jag tyckte att det tog bort luften och utrymmet för mycket här... så jag har ju spanat en del efter byråer och skänkar, för att få någon lägre möbel som låter känslan av luft och utrymme finnas kvar. .....så hittade jag den. Helt perfekt i måtten och så fantastiskt vacker. Riktigt bra förvaring med! Skänken är hela 210cm lång(!!! - glad!) och spegeln inte mycket kortare den.
 
Tyvärr är vädret ute dassigt och grått, så bilderna fick bli tagna i riktigt dåligt ljus... men jag lovar att bättre bilder kommer vid tillfälle!
 
Vad tycker ni?! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Snyggt!:D

Svar: Tack! :D
Lina Joli

2013-01-09 @ 11:44:13
URL: http://handlingar.blogg.se
Postat av: Karin

Åh underbar skänk, håller själv på att leta efter någon till vårt kök utan några lyckades resultat :(

Svar: Tack :DVad är det du letar efter till köket? ...jag har en skänk på gång, i en ljusblå, pastell, jättehärlig färg! Tre lådor, tre skåpsluckor... ganska bastant gammal sak...
Lina Joli

2013-01-09 @ 14:33:35
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!