Min nya burk

2013-01-11 10:59:00
Bloglovin
 
Nu har den äntligen kommit hem! Jag är helt förälskad. Jag satt på en nätautkion häromdagen och ropade hem den här fantastiska plåtburken. Inga bud var lagda när tiden började knappa ut, så jag slog till... Visst är det underbart när man ser fram emot att få hem en beställd pryl och när den kommer hem är den ännu vackrare än man först trott?! Det kan ju göra vilken dag som helst helt perfekt.
...nu börjar i alla fall min burksamling bli lagom stor. Kanon!
Burken kommer, enligt den förra ägaren, från England... Mer än så vet jag inte, men kan inte för allt i världen förstå varför man skulle vilja göra sig av med något så här fint. Den här kommer utan tvekan få stå framme på något riktigt synligt ställe här hemma.
 

Kommentarer
Postat av: AryHann

It is indeed very beautiful! Which online auction was it? Which period is the box from?

Svar: I won it on Tradera(.se)'s auction... But I don't know which period it's from... :( But I really love it!! :D
Lina Joli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!