Gammal dynamitlåda!

2012-09-25 09:46:05
Bloglovin
Igår hämtade jag ut ett paket på posten (är inte det alltid lika roligt?!). I paketet låg den här härliga gamla dynamitlådan! På lådan står det "Nitroglycerin" och på sidorna finns handtag av grovt gammalt rep. Den är sådär fantastiskt sliten som bara äkta historia kan ge! Lådan blir min lilla stjärna Stellas nya korg! Hon fann sig direkt till rätta och den blev jättefin! Passade perfekt i storlek även till när hon blir äldre. - Alltid lika kul när saker man beställer över internet blir på pricken som man har tänkt sig.
I lådan knödde jag bara ner lite gamla filtar jag hade här hemma. Perfekt!
 
VAD TYCKS?!
 
 
Det var hos Vackrasaker jag köpte lådan. De har en helt fantastisk webshop! (Precis i stil med en sådan jag själv skulle vilja ha, någon gång i framtiden). Helt underbart! Klicka på bilden nedan för att komma direkt till deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Kc

Men oj vilken fin hundkorg! <3

2012-09-25 @ 11:14:27
Postat av: Ulrika

Hej
Kul att lådan blev så perfekt! Vilken fin blogg ni har.

2012-10-18 @ 22:26:32
URL: http://www.vackrasaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!