Funktion VS dekoration ?!

2012-09-18 09:27:00
Bloglovin
Nu har jag ägnat morgonen åt att snubbla runt bland lite olika webshoper... Flytten närmar ju sig med stormsteg (bara 2 veckor kvar!) och kul är det alltid med lite nya prylar och inpiration! Jag och J kommer dock inte alltid överens när det kommer till införskaffande av nya saker till hemmet... Han ser mer till det praktiska, inte så mycket till hur fina sakerna är. (Mina prioriteringar ligger åt det helt andra hållet), haha!
Jag trillade i alla fall över det här fantastiska diskstället! Ett sånt skulle man ha! ...sedan huruvida stort behov vi kommer ha av ett diskställ går ju helt klart att diskutera (då vi kommer ha diskamaskin)... men det var ju hur fint som helst. Och faktiskt, ett diskställ kan ju fungera som förvaring med - till vårt nya Rice-porslin som är synd att gömma in bland skåpen... eller vad tycker ni?!
 
Vad är prio ett för er? Funktion eller dekoration?!
 


 
Klicka på bilderna för att komma direkt till sakerna!
 



Kommentarer
Postat av: KC

DEKORATION!!!! Jättefint disk ställ!

2012-09-19 @ 06:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!