Plantera speciellt!

2012-10-18 07:09:00
Bloglovin
Istället för de där tråkiga gamla balkongbunkarna man brukar hänga upp och plantera blommor i, bjuder jag på ett riktigt sött tips idag!
Spika upp ett gäng gamla gummistövlar på en trägrind (eller några ihopsatta brädor), plantera seda i dem! Urgulligt! ...så här års hade jag valt att plantera ljung i vita stövlar (någon svart stövel med murgröna mitt upp i allt möjligtvis). Men alternativen är ju såklart många!
 
Ett trevligt litet hittepå i höstmörkret!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette Bergh

Gud, va gulligt !

2012-10-18 @ 12:18:11
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Jane

Så fint! Då vet jag vad jag ska göra av alla urväxta gummistövlar :)

2012-10-20 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!