Flytt idag!

2012-10-01 07:25:54
Bloglovin

Nu så här på morgonkvisten bjuder jag på bloggens absolut första mobilinlägg!! Kul!

Jag är uppe med tuppen och sitter och dricker kaffe här i ett spöklikt tomt kök i lägenheten. Första flyttlasset går av stapeln om bara en liten stund.
(för er som inte redan vet det jobbar jag ute till havs, som croupier, vanligtvis och idag ska jag iväg på jobb i en vecka). Det blir alltså flytt nu på morgonen och jobb ikväll/natt. En lång dag framför mig, men det är det värt! Kommer bli en riktigt knepig känsla att komma hem till en ny lägenhet sen, men vilken härlig(!!) tanke! Som jag har längtat! Utrymme, uteplats, nytt och fräscht! Fantastiskt!

Jag riktigt längtar tills jag kan lägga upp bilder på hur det blir i nya lägenheten när jag får upp alla mysiga saker! Har bland annat en stor skänk som jag renoverat och låtit stå i flera månader i väntan på flytt!
...det enda som fattas är lite väggdekorationer och köksbord med tillhörande stolar... Är fortfarande på jakt efter det perfekta köksbordet! Bjuder på en (förvisso helt jättedålig) bild på stulet jag tänkt mig för matplatsen... Ett par allmogestolar hade gjort sig galet bra runtom detta finfina bord <3

God morgon på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!