Smycketräd

2012-05-29 08:35:20
Bloglovin
Dagens tips blir en ovanlig smyckesförvaring! Själv är jag uppväxt med en far som älskar jakt. Jag har själv aldrig varit särskilt intresserad av att jaga - aldrig provat och kommer aldrig prova, men ett par älgtroféer hänger ändå på väggen hemma i föräldrarnas hus. Jag har tänkt tanken många gånger att skaffa något liknande. Min plan har i så fall varit att måla väggdekorationen i en enda färg, vit, mintgrön eller någon annan mysig färg som passar in... Givetvis är det fint som det är, utan färg, men jag hade i så fall velat göra det något mer speciellt... ;) Knallgult kan vara en idé om resten av hemmet går i t ex bara vitt ?




Kommentarer
Postat av: Karoliina Syrjälä

Absolut något jag kommer ha i mitt hem! :)

2012-05-29 @ 19:47:33
URL: http://tjugoandradecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!