Fint vill man sova

2012-03-14 20:22:23
Bloglovin
Visst finns det många fina sängar och vaggor men jag har fastnat för just denna bruna växasäng. Min lilla prinsessa sover i just denna säng. Jag blev så glad när jag lyckades ropa in den på auktion, och hör och häpna - för bara 3ookr! Ja just det, inte dåligt! Jag blev själv förvånad när folk på auktionen kom fram till mig och gratulerade! Vad härligt detta var, verkligen ett fynd och den är så himla praktisk ju mer de små grynen växer ju mer drar du bara ut sängen :)  och dottera sover som en liten klubbad säl videfjun i den :)
Sen hade vi den Ljuvliga vaggan en vagga från 1800-Talet som oxå är himelskt fin! Denna vagga är dessutom till salu så är det så att nån känner att den hade ju varit perfekt så kontakta mig vid intresse så får ni veta mer.

Måste tilläga att nallen ni ser på bilden är en gammal, gammal nalle som min fars far har haft som jag sedan har ärft utav min far den är helt bedårande! Så har ni några sånna gammla godbitenallar så för tusan låt de smycka barnrummet dom är ljuvliga om man jämför med dagens nallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!