Tips,trix och fantasi!

2012-03-14 20:53:47
Bloglovin
Dessa fina ljustakar har jag ropat in på auktion, den i silver var från början lampfot och den andra var en oljelampfot tidigare, det är bara fantasin som sätter gränserna. Tycker det är härligt med tidlösa saker som aldrig kommer bli tråkiga eller som jag i alla fall inte tröttnar på. Att tänka på innan ni slänger saker ni är trötta på: hmm.. kanske kan måla, klä i nått tyg, eller varför inte bygga på eller plocka av nått.

Jag har slängt runt lite vaxat papper som jag återkommer till och kommer återkomma till fler gånger för det är så förbanat ljuvligt. Så här gjorde jag en fin fin kruka: Vaxat papper (skrynkla i hop det lite för att få det fina väcken) notbladsbit och ett snöre runt om! Tjillevippen så har du gjort en fin kruka, använd er fantasi det är faktiskt den som trollar fram de mest makalösa ideer.




Kommentarer
Postat av: Petra

Fin blogg

2012-03-14 @ 22:04:03
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!