Köpmansdisk

2012-03-13 06:09:00
Bloglovin
Jag är ute efter en gammal köpmansdisk! Den kan man sätta ta-mig-f*n vart som helst och den gör sig lika bra ändå. Jag tror inte att jag kan komma på någon charmigare möbel, eller någon möbel som kan ha mer egen karaktär än en riktigt gammal köpmansdisk. Och vilken förvaring sen?! Helt otroligt. Men tyvärr är det ju så, att de som är gamla på riktigt (och faktiskt har fått bevara sin unika charm med lite spruckna lådor och repiga överskiva) kostar en del. Ja, man får helt klart lätta på lädret om man vill ha en sån här. Men de är så fantastiskt fina! Hur ska man kunna låta bli?!



Kommentarer
Postat av: Jess

Ja dom är väldigt dyra tyvärr! Säg till om ni hittar något billigare någonstans och tipsa om det =)

2012-03-15 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!