Indiska skåp

2012-03-18 06:44:00
Bloglovin
Indiska skåp, vackra, underbara skåp... jag älskar dem. Jag trodde faktiskt att mitt eget som jag köpte för bara någon vecka sedan var ett indiskt gammalt skåp... men det hade faktiskt en annan intressant historia, det kom från början från en gammal kyrka i Polen... (inlägget med mitt nya skåp hittar du här).
Det allra mysigaste är ju att ha ett skåp (eller annan möbel) med riktig historia, egentligen ingen nyproduktion som slipats gammal... men! Det är faktiskt lika snyggt det!


Klicka på bilden för att komma till Stockholm Bombay som säljer dessa skåp

Eller klicka här för att se våra egna skåp som är Till Salu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!