Duka vackert

2012-03-12 06:04:00
Bloglovin
Jag verkligen älskar när man dukar med olika porslin. Själv samlar jag på mig olika tallrikar, koppar och assietter från olika ställen, mormors gamla förråd, mammas ungdomsservis och så vidare- hur gulligt som helst. Eller varför inte springa på olika loppisar och skrutta på sig ett par tallrikar var gång?! På det sättet kan man komma undan med en prisförmånlig, personlig och unik finservis! - Det är starkt att rekommendera. Annars kan jag också tipsa om ett helt fantastiskt porslin - RICE. Jag har länge sneglat åt detta hållet och har tänkt att man kanske ska börja samla på det... men det får bli en lite senare fråga, för min del i alla fall. Mixa och matcha i alla möjliga olika färger, formar och storlekar! Vad kan egentligen bli härligare?!

...ett råd är att man inte ska tänka så mycket på vad som passar ihop och inte, det spelar liksom ingen större roll. Oavsett så kommer det funka ihop ändå!


Klicka på bilden för att komma till Broarne, som säljer Rice-porslin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!