Gammal kasthake <3

2012-12-13 09:03:00
Bloglovin
 
Snart jul, och vad är då roligare än att köpa ett par mysiga julklappar till sig själv?! (Om man vill stilla sitt samvete kan man ju se det som en julklapp till hemmet) ;) Jag införskaffade mig i alla fall en helt fantastisk gammal hasp. Den är lite smårostig och jättestor, tung och gedigen. Tanken är att den ska få sitta på den stora skänken (som jag fortfarande är på jakt efter) i vardagsrummet senare, men fram tills att jag hittat den där perfekta skänken får den ligga på mitt gamla träfat jag fick i inflyttningspresent för ett par år sedan... På fatet står en flaska med planterad murgröna och ett ljus... så himla fint.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!