Gigantisk skänk från 1800-talet

2012-08-06 18:38:13
Bloglovin
Snart är den helt färdig... jag kom över en helt fantastisk, gigantisk skänk för ett tag sedan som tagit mycket svett och tid att fixa och dona med... men nu är den (äntligen!!!) snart helt färdig... Färgvalet är en väldigt diskret, mjuk blå nyans.
Bild på skänken som helt klar kommer så småningom! Jag och J har fått lägenhet nu och flytt blir av den 1 okt (yieppiii!)Kan ju knappt hålla mig, längtar så mycket! Uteplats, utrymme, nytt och fräscht! ... så mycket tid nu går åt storrensningar, mindre åt mina fina möbler - tyvärr... Men, men! Här får ni i alla fall ett litet smakprov. Enjoy ;)
 
VAD TROR NI OM DEN HÄR?! ...själv är jag helt frälst, förälskad! (som omväxling - HAHA)!
 
 

Kommentarer
Postat av: KC

Spännande att få se resultatet sen!! :D

2012-08-07 @ 09:55:55
Postat av: KC

Spännande att få se resultatet sen! :D

2012-08-07 @ 09:56:25
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

Satan vad häftig design!!:D

2012-08-10 @ 12:24:38
URL: http://rebeckajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!