Ett galet bord

2012-09-01 09:11:00
Bloglovin
Idag har jag en helt galet fin bild att bjuda på! Den här bilden får dyka rakt ner bland min favorit-samling. Vilket fantastiskt bord! ...och den där fantastiska oredan?! Det är så mysigt!
 
...själv letar jag just nu efter ett bord till köket, nu när jag och J flyttar till en större lägenhet kommer vi äntligen ha plats för ett riktigt matbord! Har kikat runt på gamla charmiga matbord på Blocket ett tag nu, men det finns ju så många! Jag vill ju ha allihop! Haha. Det är riktigt svårt att begränsa sig när man brinner för gammalt och nött... Egentligen hade det bästa för mig varit att ha en stor herrgård att inreda, så mycket fina saker det finns! (Någon som känner igen problemet?!) ;) Haha!
 
Ha nu en riktigt bra dag, alla!
 
Bilden har jag hittat här.
 

Kommentarer
Postat av: Olg@

Herrgård?!?? Nääää.... Har hört det allt för många gånger - Du skall väl bo på en herrgård med ditt sug att köpa-köpa-köpa och ha-ha-ha möbel, porslin, inredningsdetaljer... :D Så japp, känner igen tankar och känslor ;)

Mycket inspirerade blogg... Jg återkommer gärna och sprider vidare ordet om den ;)

kram/Olg@

2012-09-04 @ 17:43:29
URL: http://bymomskitchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!