Hallfint!

2012-04-20 09:19:00
Bloglovin
Nu är jag så himlans trött på våran hall här hemma... den är tråkig, trång, rörig, stökig och inte alls kul att komma hem till... Frågan är bara hur jag ska få ordning på den, den är ganska lång men smal - inte optimalt om man behöver förvaring i hallen. Tyvärr. Dessutom har vi världens fulaste plastmatta till golv (då det är en hyresrätt vi bor i är jag inte jättesugen på att lägga om golvet, faktiskt)... men hallfint får nog bli mitt lilla projekt här nu snart... bilder på det kommer upp så fort jag blivit färdig! :) Till detta lägger jag upp lite inspiration...




Kommentarer
Postat av: Jennie - det andliga/mediala & fotografiska

Jisses vad häftig design!



Vill bara önska dig en riktigt bra helg!

Sedan har jag frågestund i bloggen IMORGON om det andliga/mediala så du får jättegärna vara med på detta :)



Ta hand om dig,

Jennie

2012-04-20 @ 15:23:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh så galet fint paraply!

Jättesöt blogg! ^^

2012-04-20 @ 21:44:14
URL: http://julijas.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Hallon

åh, det där ser så himla fint ut! jag fullkomligt ÄLSKAR saker inredda med eller prydda av blommor! :D

2012-04-20 @ 23:18:48
URL: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jossan och Lina (JoLi), två sprudlande glada och skuttande fröknar i sina bästa år!

Vi lever i våra fantastiska små familjer och ger fanken i att ta livet på för stort allvar.Det som räknas är att man tar vara på dagen, precis som den är!

Två damer som är galet svaga för gamla nötta ting - följ med oss i våra inredningsäventyr!